Those lovely people...

lørdag den 17. december 2011

Om lidt af hvert..

Kære læsere!

Det er en yderst glad skribent, der skribler derudaf lige nu. For selvom det er tre dage siden det skete, sidder der stadigvæk et stort smil placeret på mit akavede ansigt. Den gode nyhed, der til hver en tid kan få mig til at fnise forlegent, er, at jeg har fik 12 i min danske prøveeksamen! Det lyder i mine ører voldsomt pralende, men altså; hvorfor må man ikke være lidt stolt af sig selv? Det er jeg i hvert fald!

Udover det havde jeg så fri i torsdags, da de andre fra min klasse skulle fremlægge der - og jeg tog (tro det eller ej) et karbad. Jeg tror det ikke, men det gjorde jeg. Det er sådanne goder man bare ikke har overskud til i dagligdagen, men lige i torsdags mente jeg, at jeg fortjente det. Så jeg begav mig ud i badeværelset med gamle Vi Unge-blade, chokolade og noget musik - så jeg rigtig kunne slappe af. Vandet var koldere end jeg havde forventet, så det endte med, at jeg skulle vaske hår i 17 grader varmt vand..... 

Lige nu er jeg så officielt det man kan kalde vinter-syg, jeg havde noget ondt i hals og mave sidste uge - men det er for alvor trådt ind nu. Jeg har ondt i ører, hals, hoved, mave og jeg er ret sikker på, at jeg også ejer feberen = lækkert, eller.... Jeg hader simpelthen sygdom i vinter perioden - for man undgår den sjældent, så det er blot et spørgsmål om tid og timing. For du skal ikke rede dig noget slemt lille juleaften - det er bestemt ikke smart. Der er heldigvis stadigvæk en uge til jul, så mon ikke jeg når at blive frisk igen - jeg krydser fingre.

Jeg har bokset mig igennem de pokkers julegaver - og kommet frem til at de slet ikke skal omtales som "pokkers" - for jeg havde inderligt glemt den dejlige følelse det giver, at se ansigtet på personen der åbner den gave, man selv har været ude og købe helt specielt til den person. Jeg elsker at gøre andre folk glade, og til tider vil jeg hellere give min mor en gave end at købe en kjole til mig selv - men det ender tit med kjolen til mig selv... Så nu har jeg officielt købt gave til: min mor, min far, min veninde og min storebror, det virker nok af lidt - men jeg skal kun holde jul med 4 andre, og jeg glæder mig! Det bliver småt og hyggeligt uden for meget overfladisk bras. Min venindes gave har jeg grublet længe over - og jeg har været den vildeste drillenisse og pakket den ind flere gange på flere forskellige måder. Hun elsker mig meget højt!

Over and out - hav en hyggelig jul og et fedt nytår!
KH - Rebecca.

1 kommentar:

  1. Orv, tak! Er ikke den store blogger, men jeg hygger mig bare med det, haha. Jeg har også følget din :-) den ser god ud!

    Knus :)

    SvarSlet