Those lovely people...

tirsdag den 20. december 2011

Makeover..

Kære læsere!

Jeg var lidt træt af det nu gamle udseende på min blog - så jeg ændrede det. Og det er - ligesom jeg - enormt tilfældigt og mærkeligt! Baggrunden er et billede af noget enormt smukt ude i rummet, jeg kunne slet ikke stå for det. Og navnet, ja det stammer fra den abnormt sprøde sang fra Jack Johnson (link står nederst i indlægget). Jeg synes, sangen er så sød og mærkelig på samme tid - at dens titel skulle da lige ind her. Min blog handler altså ikke om banan pandekager - eller noget! Jeg synes bare, at det var sødt. Men jeg kan godt lide at bage, og der kommer nok et par indlæg eller to om det.. 

Over and out! 

P.S jeg skal ud og shoppe med en veninde jeg ikke har været sammen med længe - og jeg glæder mig utrolig meget! Julen bringer folk sammen og jeg elsker det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar