Those lovely people...

mandag den 26. december 2011

De der julegaver...

Kære læsere!

Som i nok har lagt mærke til(forhåbentlig), har det jo været jul, og det medfører nogle gaver. Mine forældre er sådan lidt pudsige i den sammenhæng - min mor nægter at modtage en ønskeseddel fra mig, eller hun vil i hvert fald ikke benytte sig af den. Men på trods af manglende vejledning får jeg altid noget jeg er glad for, og i år var ingen undtagelse!

Jeg har snuset lidt rundt på andre blogge, og de har jo lavet indlæg med deres julegaver og "flashet" lidt - så det vil jeg da også gøre. Jeg er ikke medlem af en rigmands familie, så jeg har ikke fået Macbook, iPhone osv. - men jeg er stadigvæk enormt glad for mine gaver. 

 Jeg fik Scrabble - har spillet det hele juleferien!

 Jeg fik et MONKI-gavekort - udover det fik jeg gavekort til MATAS, H&M og Ballerup Centret. 

 Jeg fik min ønskede KASHMIR CD - dræbende god!
(den interessante/skæve person der holder CD'en er min storebror)

 Jeg har tidligere lavet indlæg med LP'er der pryder min væg og hvor meget jeg elsker The Beatles, og grundet disse to ting har jeg længe plapret løs om hvor fedt det ville være at eje Beatles LP'er - og det tog mine forældre til sig. Så disse to "bad boys" lå under træet i år.

Jeg er fast fan af krimi-serier og Bones er ingen undtagelse, for at sige det mildt. Jeg elsker den intriger der er i mellem alle personerne sammen med al det kriminaltekniske arbejde, så sæson 4 lå under træet. Jeg fik også en iPig - en docking station til iPod og iPhone i form af en gris + et fod- og neglefils sæt. 

Jeg er ganske tilfreds med mine gaver - hvem er ikke glad for gaver? 

Havde i også en fed jul? Og hvilke gaver fik I? 

3 kommentarer:

  1. Rebecca, Steffen er simpelthen bare sååååååååååååååååååååå charmerende! - Eller hvad? :D

    SvarSlet
  2. Det er et super godt Scrabble spil du har fået! ;) Jeg må snart vinde over dig igen!
    Kasper <3

    SvarSlet
  3. Steffen er SÅ charmerende - haha!

    Og ja, Kasper - jeg ved faktisk ikke om jeg har lyst til at spille med dig mere, du snyder sikkert!

    SvarSlet