Those lovely people...

mandag den 26. december 2011

De ting ved jul der virkelig varmer!

Kære læsere.

Julen har efterhånden bragt mange dejlige smil med sig - men det er nogle ting der varmer ekstra meget i mit hjerte. Her er et uddrag af hvordan hele december måned har været for mig, og hvordan min juleaften foregik.  

Julen varmer mig mest når:



Man har overskud til at se sine dejlige venner lidt oftere...


Julepynt er hængt op på flotteste manér i indkøbscentrene...


Når man får et smil med på vejen... 


Når juletræet er pyntet...


Når ens mor åbner den gave, man virkelig har ventet på, hun skulle åbne...


Når folk viser kærlighed for hinanden...



Når folk kan lide deres gaver og viser det med et smil og et grin...


Og når folk ter sig finurligt foran kameralinsen... 


Peace out! Jeg vil krybe under dynen og forlade denne grå tilværelse, og bevæge mig ind i drømmeland...

2 kommentarer:

  1. God idé med det indlæg. Jeg kan kun give dig ret, det er det der virkelig varmer :-) Dejlig blog.

    SvarSlet
  2. Tusind tak! :-) og i lige måde! din blog er også god.

    SvarSlet