Those lovely people...

søndag den 11. december 2011

Blandet fra kameraet...

Kære læsere!


Jeg har ikke været så synderlig aktiv, og det "undskylder" jeg? Jeg ved jo egentlig ikke, om der er nogen der slavisk følger med, haha. Men det håber jeg da - så har jeg nogle stalkers! Nå, men dette indlæg skal blot indholde en hel masse vidt forskellige billeder fra mit hukommelseskort. 


 min nabo og hendes lillesøster havde galla på deres gymnasium - og den ene kom kørende hen ad vejen
i en hummer limousine!
 byggemand bob!

 cupcakes!

 skilt fra min skoles jule-bazar




 sjov med glowsticks! 



Og nu er julepynten virkelig sat op i hver eneste krog af vores nu efterhånden ret hyggelige hus - orv, hvor er det dejligt! Og for at det ikke skulle være nok, er vores juletræ i dag blevet hentet og pyntet op - det er såå fint! Jeg har taget masser af billeder, men har ikke fået dem over på computeren endnu. 


Har I også fået pyntet op i jeres hus? Og hvad synes I om billederne?

2 kommentarer: