Those lovely people...

lørdag den 5. november 2011

Sådan lidt af hvert.. + New in!

Kære læsere.


I dag har jeg fejret min farfars 80-års fødselsdag (ja, så er man vist oppe i årene). Han valgte at holde det på en restaurant der ligger i Søborg, hvor vi så fik en ordentlig omgang brunch. Vi var 40 personer i alt, så der var nogen mennesker som jeg aldrig havde set før (mine bedsteforældres barndomsvenner, osv). Men på trods af et manglende kendskab til nogle stykker, hyggede jeg mig gevaldigt! Den del af min familie som jeg VIRKELIG kender, valgte at sætte sig ved ét bord - så man ikke sad ved siden af nogen man ikke kendte, hvilket jo altid er dejlig akavet. 


Efter vi havde spist tager min mor mig til side, og hører mig om jeg er interesseret i at smutte over i en genbrugsbutik som ligger lige ved af restauranten - og det er jeg jo, selvfølgelig! Den er hyggelig, men flere "levels" og fyldt med seje ting! Jeg fik gravet mig frem til en sweater, en taske og et par sko - ting som jeg virkelig er glad for! 


Og snug som jeg er, fik jeg napset en plastikpose fra restauranten og lagt alle de ølkapsler der var fra festen ned i den. Da jeg så kom hjem lavede jeg huller i dem og hang dem op på en snor - ret kunstnerisk, jeg ved det.. 


+ Jeg var i ballerup centret med min mor, hvor jeg fik købt en dejlig ting fra h&m.



mine nye sko fra genbrug til 30,-

taske fra genbrug til 5,-


min hjemmelavede udsmykning..


sort jumpsuit fra h&m til 180,-

blå/hvid stribet sweater fra genbrug til 35,-


See ya peeps! <3

1 kommentar: