Those lovely people...

mandag den 7. november 2011

Lidt at savle over....

Kære læsere.


I dag har jeg mødt 10.30(!), taget til min mors arbejde efter skole og stoppet ved en masse genbrugsbutikker på vej hjem, fundet en sort undertrøje til 10 kr., købt noget udstyr til cupcakes og ligget i sengen.. Jeg har haft en dejlig afslappet dag! 


Men det her indlæg skal handle lidt om det der udstyr jeg har fået købt mig. Jeg har købt nogle forskellige "tuber" som man kan putte på plastic poser - også ligge forskellige "toppings" i, som frosting, glasur, flødeskum osv. Sagen er den, at jeg elsker at bage, men vi har nærmest ikke noget udstyr til det - og det blev der så gjort noget ved. Og siden jeg købte det her klokken 5, har jeg ikke nået at lave nogen (endnu!). Så derfor tænkte jeg, at jeg ville ligge nogle billeder ud af cupcakes som inspirerer mig, og som grundlæggende bare ser alt for dejlige ud... (savle, savle, savle) 













Håber ikke I kom til at savle alt for meget ;-)

1 kommentar:

  1. VI må snart på genbrugs jagt!! :D

    kram
    http://wugiie.blogspot.com/

    SvarSlet