Those lovely people...

onsdag den 26. oktober 2011

One of those days..

Kære læsere.

I dag var en sjov dag. Jeg havde sat mit ur til 6:41, men da jeg vågnede der, var jeg slet ikke nær noget man kunne kalde levende - så jeg lagde mig ned og sov videre (super smart!). Jeg vågner så 7:20, ved at min mobil ringer. Jeg tager den og hører min klassekammerat Emils stemme fortælle mig, at vi først skal møde 9:15! Det var jo bare perfekt. 

I skolen så vi film i tysk, snakkede bare i dansk, havde diktat i engelsk(nemt), og fjollede i en vikar time. Så alt i alt har i dag været en skolemæssig helt okay dag! 

Efter skole valgte jeg så at følges med en fra min klasse der hedder Laura, hun er en meget finurlig tøs, men jeg kan godt lide hende. Vi tog så bussen til Herlev og plaprede hele vejen derhen om forældre, ansvar, at flytte hjemmefra, klassekammerater, osv. Da vi nåede Herlev, ville Laura gerne ind i 7-eleven for at købe en kakao - hun får nemlig rabat fordi hun er guldmedlem hos S-More. Så tænkte jeg "Det koster kun 17 kroner for en stor kakao? -  Jo taaak!". Så jeg tog skam også en - og gud hvor smagte den lækkert! Jeg valgte den samme som Laura, den nye med Yankie. Det lyder måske lidt ulækkert, men det var det bestemt ikke. 

Da jeg så kom hjem lagde jeg mig ned i min seng, hvor jeg så stadigvæk ligger nu. Lige om lidt tænder jeg for tv'et og ser 'Friends', og efter det skal jeg lave matematik lektier.

I dag var en dejlig dag - på trods af det sørgelige vejr :-)




Elsker i også bare kakao? Og har i prøvet den hos 7-eleven? 

2 kommentarer:

  1. Du ved godt jeg eeeelsker kakao, Becksi. Og nej, jeg må inddrømme at jeg har ikke prøvet 7-elevens....men det kan hurtigt ændre sig!

    SvarSlet