Those lovely people...

mandag den 24. oktober 2011

Børnefødselsdag

Kære læsere.


I går var jeg til fødselsdag for min kære lille nevø, Malthe som blev 8 år! Han er efterhånden en moden dreng der går i 2. klasse, wow! Det var ganske hyggeligt, men det er det altid når vi besøger den kære familie i Næstved. Han vidste faktisk ikke, at der kom mere end 2-3 stykker - så han blev godt nok overrasket. 


I dag var første skole dag, og det var mindre forfærdeligt end jeg havde forestillet mig. I de første to timer fik vi nye pladser, fik snakket om emner til projektopgaven og vi fik en dansk stil tilbage... Åh gud - jeg døde nærmest da hun delte dem ud. Men - du du du duuuum - jeg fik 10! Tak gud for det - for vi skulle skrive en analyse og fortolkning af en salme, ikke lige det emne man stræber efter. 


Efter skole havde jeg aftalt med min veninde Emma, at vi ville tage over i en helse og kost butik der ligger på Søborg hovedgade (ikke så langt fra min skole). Så efter fysik cyklede vi derover og fik spurgt ekspedienten om hvor det der Henna stod henne. Jeg har købt en naturlig hårfarve, som skulle gøre mit hår kobber-rødt. Det har ikke gjort det lyst, som jeg aller helst ville have det, men jeg har fået en rigtig flot og dyb rød farve. Jeg er selv ret tilfreds!


Nå, men i får lige nogle søde billeder fra fødselsdagen:

 haha, jeg kedede mig lidt fordi vi kom for tidligt

 lækre hjemmebagte snegle

 hjemmebagte cupcakes og hindbærsnitter

 fødselsdagsbarnets nye cykel

 havregrynskugler med kokos

 hjemmebagte boller

 Malthe 8 år

 lagkage - han fik tre kærester.

"Never sleep!" - ironisk siden jeg sov hele vejen hjem fra Næstved = 1 time.

Hvad synes i om billederne? Og har i også haft en god dag? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar