Those lovely people...

torsdag den 27. oktober 2011

The fog sinks down upon our simple world...

Kære læsere.


I dag vågnede jeg op og havde det rigtig dårligt! Jeg kunne bogstavelig talt ikke stå op uden at blive svimmel, hvilket nok var fordi jeg ikke havde taget en snack før jeg smuttede under dynen. Jeg har den her rutine med, at jeg spiser enten en bolle, noget havregryn, risengrød (hvis vi har det), osv, inden jeg går i seng med efter aftensmaden, og hvis jeg er foruden går min krop nærmest ned... Det er ret sært, men jeg tror bare, at min krop er lidt "sensitiv", og det skal jeg så bare tage vare på. Så jeg kom først i skole klokken halv 11. Men jeg klarede mig uden problemer.

Jeg tog hjem til Emma efter skole. Vi lavede kage, grinede (MEGET!), snakkede planche og skyndte os til toget - for vi skulle til åbnings-party for den nye Monki butik på strøget. Eller rettere sagt - det troede vi! Da vi kom derind så det virkelig fancy ud, med rød løber og det hele. Så vi gik derhen og spurgte vagten (Ja, der var en vagt??) om vi måtte komme ind, og hans svar var så sørgeligt.. "Hvor gamle er i?", hvilket vi ikke troede skulle være et problem. Man skulle så være 18, have billed-ID med og hedde Gerta (okay, det med gerta er ikke sandt, men: come on!).

Lidt deprimerede vandrede vi længere ned ad Strøget. Vi nåede til den amerikanske slik butik, og jeg var lidt for "tempted" til bare at gå videre. Så vi gik derind og beundrede de lange rækker af råt slik. Det endte så med, at vi delte en Ben & Jerry's. Vi satte os på en trappesten og spiste lidt, så gik vi ned til Nørreport og løb lidt efter toget, også spiste vi det sidste i toget, imens vi snakkede om en masse mærkelige ting. Jeg tror de var mærkeligere end vi synes, da der sad to unge drenge overfor os med ekstremt mærkelige ansigtsudtryk hele vejen igennem tog turen :-)

Nå jo! Jeg købte en kjole i Monki til 100 kr. Den er hvid og sort-stribet - og jeg tror den kan bruges til jul og nytår.

Her er nogle billeder fra stationen i morges, der var jo tåget og det gav mulighed for nogle ganske smukke billeder.

See ya peeps <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar