Those lovely people...

fredag den 21. oktober 2011

Even more holiday...

Kære læsere. 

Ferien fortsætter, og jeg bliver ved med at tage billeder - nogle lidt sjovere end andre. I torsdags var jeg hjemme ved min veninde, Emma, sammen med en anden der hedder Simone, og vi lavede dejlige pandekager! Det blev der nogle sjove videoer af, men jeg kan ikke lige overskue, at skulle overføre dem her sent ud på natten :-) 

I dag har jeg haft besøg af en venlig sjæl fra Bagsværd. Hun hedder Emma, se hendes blog her, og vi har haft det super hyggeligt. Vi besluttede os for at tage til Falkoner biograf og se Klassefesten. Den kan helt klart anbefales! Altså hvis man er til: super pinlige scener, akavede taler, meget intim snak om mænds nedre områder, osv. Men åh gud - jeg grinte MEGET! Og det er altså sjældent jeg griner mens jeg ser tv eller film. Jeg griner hellere mens jeg er sammen med andre, men så griner jeg til gengæld rigtig meget i selskab med andre. 

Efter vi havde set filmen vandrede vi rundt inde på Frederiksberg, en del af København jeg nok altid vil elske. Det er virkelig et charmerende område, hvor der samtidigt sker en hel masse - eller. Vi forsøgte nemlig, at finde et sted at spise klokken 9.30, hvilket var tæt på umuligt. Det synes jeg er højst mærkværdigt inde i byen, synes I ikke? Så vi blev nød til at gå på Mc Donald's.. Selvom vi havde svinet dem til tidligere på aftenen, og udtalt os om hvor ulækker deres mad er - ja, vi er meget dobbeltmoralske. Men vi var sultne! 

Lige nu sidder vi med en pose saltede chips og en skål barbecue dip. En combi jeg sent skal glemme! Barbecue dip er virkelig himmel sendt. Jeg har aldrig været en fan af dip, da min tankegang var noget i retningen af "Jamen, du ødelægger jo de flotte chips?? :(". Men det har ændret sig, DRASTISK, efter jeg prøvede den uforglemmelige smagsoplevelse. Nu vil vi smutte under dynen og snakke til langt ude på natten. 


Her er lidt billeder fra de sidste par dage:

 min veninde emmas lillebror, Valdemar, og hans ven, Tue

 vi var i biografen!

 og oven i købet praktisk talt sunde....

 vi kedede os i frederiksbergcentret

 og vi kedede os lidt mere..

 Shame on us! vi var nogle (ret dobbeltmoralske) syndere...

 uh, men prøv at se hvor pæn emma er ;-)


 Kys og kram - bloggeren selv :-) GODNAT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar