Those lovely people...

torsdag den 8. september 2011

School is'nt as bad after all...

Skolen... Ja, jeg har ærlig talt aldrig været en fan - men i dag var awesome! På vores skole har lærerne fundet på, at vi skal afholde valg. Vi (9. klasse) skal stå for det HELE, dvs: valgplakater, flyers, stemmesedler, stemmebås osv. Det lyder måske lidt kedeligt, men det er det absolut ikke! Vi er sat i grupper som hver i sær har fået deres parti, som de skal præsentere. Jeg har de radikale sammen med en der hedder Katrine, og det kører bare.
Fordelen ved det, er jo at vi også blive mere engageret i valget igennem det her. Så jeg synes det dejligt. + Hele dagen i dag har folk futtet rundt og hygget, vi var alle færdige til sidst og afsluttede så dagen med at blive fotograferet.

Jeg har haft en fed dag - men nu kalder mig mor.. Jeg skal spise, og derefter skal jeg til tennis. Det tegner bare ikke så godt, for det regner..... igen, igen, igen. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar