Those lovely people...

tirsdag den 6. september 2011

Musik.. Ja, jeg bliver nemt afhængig..

Åh musik!

Det er altså bare nam-nam. Har "opdaget" to kunstnere i løbet af kort tid - Gilbert O'Sullivan og Lykke Li. Lykke Li kender i vel godt, men jeg synes først nu at hun er helt genial. Gilbert O'Sullivan kender i nok ikke, han er fra Irland - ligesom min mor - det er derfra jeg kender ham. Min mor afspillede hans CD i bilen, også faldt jeg bare pladask for hans musik. Det er ret old school, men det er super fedt! Han minder mig lidt om "The Beatles", som jeg også elsker til skyerne, fordi hans melodier er meget simple. Men det gør det også nemmere at nynne med :-)

Lykke Li..  

Gilbert O'Sullivan, ja han er meget ældre nu. Og har noget meget mindre attraktivt hår - men jeg faldt lidt for det her billede - og så var det jo også sort/hvidt ligesom det andet :-)

- Lige nu sidder jeg og nyder de sidste minutter af mit frikvater, for efter pausen skal vi have tysk - et fag ingen kan lide. Oven i det hele har igen, igen fået en ny matematik- og biologilærer. Vores egen er på barsel, og han er altså en mand. Ja, jeg forstår det heller ikke..
Men sagen er den at hun er fra Vietnam, er en halv meter høj og snakker ret uforstående. Man kan godt regne ud hvad hun siger, og min klasse griner lidt over hendes accent. Men hun er faktisk en god lærer. Men jeg glæder mig alligevel rigtig meget til at vores lærer vender hjem fra New York - ja, han holder barsel i USA. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar