Those lovely people...

torsdag den 10. maj 2012

En fin giveaway - men ikke som i tror..

Jeg har nu tilmeldt mig Amanda's giveaway, da jeg aldrig har taget mig sammen til at tilmelde mig disse "gave uddelelser". Jeg har altid været for doven, eller også har det ikke virket. Men nu har jeg taget mig sammen til at udfylde alle de ting, man skal gøre, og jeg mangler blot at lave et indlæg om giveaway'en - og det kommer så her.

I burde alle sammen gå hen og følge Amandas blog - Made in Denmark - den er personlig, uden at være kedelig, den har lidt mode hen over sig, uden at være for meget og så er den bare helt sin egen - og det er Amanda også! Hun er den sødeste pige, jeg længe har mødt, så åben og venlig. Jeg er så heldig at have mødt hende, fordi vi har utroligt mange fælles venner. Men jeg kan tydeligt huske da jeg sad helt alene på mit værelse og læste hendes indlæg og tænkte "Wow, at møde hende en dag - det vil jeg gerne! Men jeg det kommer jo aldrig til at ske....". Men det gjorde det jo? Jeg griner altid lidt når jeg ser tilbage på det.. 

Ha' en fortsat god torsdag derude. Jeg har haft fri hele ugen, fordi vi har eksamener og fordi hele min skole er på lejr-skole - thank god! 


2 kommentarer:

  1. Ej, hvor er du bare fantastisk sød! Du gjorde lige hele min dag et trin bedre. Tak, Rebecca! <3

    SvarSlet
  2. Det var da så lidt Amanda! Glad for at jeg kunne gøre dig glad :) haha.

    SvarSlet