Those lovely people...

mandag den 6. februar 2012

Et sent fashion flea/Trendsales indlæg...

Ja! Jeg var også inde og besøge oceaner af tøj der sagte hviskede mit navn - og det var fedt! 

Turen derhen var kold, og det endte med at min storetå blev følelsesløs. Men på trods af akavede øjeblikke, hvor man følger efter tilfældige piger som sikkert skal samme vej og kolde fingre, tær, næser og ører nåede vi endelig frem til Korsgadehallen - og gud hvor var der mange mennesker! Der stod en lang række af forventningsfulde teenager i selskab med et par mødre og et par kærester, der nok ufrivilligt var blevet slæbet med. Men vi stillede os om bag i køen, aller bagerst og det virkede ganske håbløst, men det rykkede sig og vi endte inde hvor jeg kunne se søde Mayas velkendte ansigt der lyste op indenfor i den dejlige varme. 

Vi fik mast os indenfor og fik fat i nogle gratis goodie-bags fyldt med gode sager. Vi vendte os om, og blev ganske chokeret over den abnorme menneske mængde, der havde dannet sig nede i hallen. Alle de små hoveder der langsomt gik forbi hinanden i pudsige cirkler - vi grinte og begav os ud i kaosset. 

Jeg fik gravet mig frem til nogle ting, en tank top eller to, en sød trøje og et par lækre shorts. Min veninde Frederikke og jeg smuttede op og skovlede god suppe ind, som desværre var lidt for stærkt for mig - så jeg spiste en masse god brød, som vi havde fået med. Og jeg fik selvfølgelig købt mig en lækker Chai-Latte i en "bod", der stod der i form af en gammeldags mælkevogn. 

Jeg fik overtalt min veninde til at gå ned i kaosset igen og lede efter noget mere lækkert tøj. Jeg begav mig ned mod den ene ende, og aller længst væk fra indgangen var der en lille bod med en sød lyshåret pige placeret bag. Jeg så noget karry-gult gemme sig på den sorte tøjstang og tog det frem - det var den sødeste kjole, jeg længe havde set - så den skulle jeg da prøve! Jeg fik akavet spurgt mig frem til, om man måtte prøve den på stedet. Den sad fint, og jeg fik hende ned fra 100 til 90 kr. Lidt er altid noget, ikke sandt? Nok de mest overvejede 90 kroner jeg har givet væk - men jeg lykkelig over at jeg gjorde det!

Min veninde havde placeret sig på den store trappe og sad (en tand irriteret måske) og ventede på mig, og jeg kom tilbage til hende. Vi slentrede mod Forum st. og klagede konstant over hvor trætte vi var blevet - det endte med, at jeg blev nød til at sidde ned på rulletrappen, som var overraskende blød.. 

Vi kom hjem til hende, hvor vi absolut intet lavede - det var skønt! Hele weekenden var ganske afslappet og jeg tilbragte fredagen i selskab med tre gode venner - min veninde Emma og Ben & Jerry's! Mummmmss..

Jeg vil lige vise jer mine "fund", som jeg selv er vældig glad for - en del af tingene kan bruges når jeg skal til Kreta med min veninde til juli. 

 Brunlige shorts til 50,-

 Sød bluse til 30,-

 Lang afslappende kjole til 25,-
 Karry-gul kjole fra til 90,-

 Tanktop fra Weekday til 25,-

Og den kjole har sin helt egen fest! 

6 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hejsa Becks<3!

    Jeg har været så heldig at modtage en blogaward.
    Jeg skal videregive den til 5 nye blogs og har valgt at din skal være en af dem!
    Hvis du tager imod denne Award, skal du vælge 5 blogs, som har under 100 læsere, og ligeledes sende dem en award :-)
    Dernæst skal du på din blog skrive, at du har modtaget den af mig.

    Hihihi, Krammer!

    // remembertobreathe-yiyang.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hejsa, fed blog du har!
    Er blevet fast læser - håber du også vil blive det på min, det vil betyde rigtig meget :-)
    Knus Mette
    + Fedt køb!

    http://minegenbl0g.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Tusind tak Mette. Og jeg er da blevet fast læser, har ikke kigget så grundigt - men den ser god ud :) Ha' en god dag!

    Knus og kram!

    Ps. TAK! er selv mega enormt glad for alle tingene... :)

    SvarSlet
  5. lækkert tøj, og sød blog du har dig! håber du vil kigge forbi min blog og måske blive fast læser? ;-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet