Those lovely people...

søndag den 15. april 2012

Lidt om at rejse...

Kære læsere!

Jeg skriver med lynets hast og med adrenalin i hele kroppen. Jeg sidder og smiler akavet hver gang min mor siger noget i retningen af "har du husket alt hvad du skal have med?". Hver gang jeg kigger ned på den halvt fyldte kuffert med plads til masser af nyt tøj - ja, så ved jeg, at jeg skal rejse snart. Snart er relativt - i morgen er mere præcist. 

Sagen er den, at jeg ikke har været ude og rejse i godt 8-9 måneder - åh gud, jeg bliver ked af det bare af at tænke på det - og nu skal jeg endelig forlade Danmarks kedelige, grå og kolde grænser. Jeg skal godt nok ikke særlig langt væk, hvis man tæller kilometer, men jeg skal væk, og det er nøgleordet - VÆK. Jeg skal rejse til Berlin i morgen i selskab med min fantatiske(og mega sære) klasse. Der er nogle "odd balls" i blandt, men jeg nyder vist at være i deres selskab - for man har det sjovt! Vi havde klassefest i fredags, og det gik vildt for sig, hvilket jeg slet ikke havde forudset, da praktisk talt ingen drikker. Men det var abnormt hyggeligt - alle gik rundt og snakkede og hyggede. 

Nu skal jeg så tilbringe hele min uge med dem, og jeg er godt udrustet med massere af penge, mode magasiner og slik. Jeg skal dele værelse med tre andre piger, og jeg glæder mig virkelig. Jeg elsker kollektiv-livet, hvor man bor lidt klemt men har det pisse hyggeligt - jeg har været og vil altid være sådan en person. 
Jeg har udforsket hotellets mindre komplicerede hjemmeside - deres billedgalleri er til at brække sig over, det er virkelig forvirrende. Men det ser lækkert ud, og det er fra 2011 - så det er helt nyt! Jeg glæder mig som en nisse glæder sig til jul, det er helt vildt.. 

Grundet denne fantastiske rejse vil jeg ikke kunne blogge i hvert fald den næste uge. 




 De fleste af os skal bo fire på et værelse, så vi skal nok bo i denne slags værelse



Adjö for now! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar