Those lovely people...

onsdag den 23. november 2011

Christmas "needs"..

Kære læsere,


I år har jeg ikke haft det nær så svært ved at finde ting jeg skulle ønske mig, men jeg har praktisk talt ingen "billige" ønsker, bortset fra tøj selvfølgelig. De sidste par år har jeg følt at jeg havde alt hvad jeg havde brug for, men det har helt klart ændret sig i år. Jeg har fået et godt øje til moden og nu er der jo mange ting jeg gerne vil have fingrene i ;-) 


Her er et lille uddrag af de ting jeg har plapret løs om i laaaaang tid..
scrabble // sort kjole fra MONKI //  grå sweater fra MONKI // Old School Vans // sød Essie neglelak // rød top fra MONKI // CANON objektiv! // sort vinterjakke fra MONKI (som er på 50% udsalg!!)

See ya peeps! Og hvad ønsker i jer? 

5 kommentarer:

  1. Når jo, Becky, du har en af de der blogs hvor man ikke kan tilmelde sig til det :I

    SvarSlet
  2. Jo, oppe i toppen i venstre side lige ved siden af søgefeltet der er der en knap der hedder "Fast læser" - tryk på den :-)

    SvarSlet
  3. Nope, jeg kan ikke se den :P

    SvarSlet
  4. What? Nå, men nu kan du godt tilmelde dig - helt nede i bunden :-)

    SvarSlet
  5. hej fin blog du har
    bliv ved med det.
    hilsen malou

    her er min blog

    http://prettymalle.wordpress.com/

    SvarSlet