Those lovely people...

onsdag den 12. oktober 2011

THESE PHOTOGRAPHS...

Her i går var jeg til min farmors fødselsdag, hun blev 82. Men i år var ikke som de andre, det blev nemlig holdt på en kinesisk restaurant - og det var succesfuldt! Det så ud til, at alle "had a good time", jeg havde i hvert fald. Jeg spillede kort i en halv time, og vandt i begge spil :( Hun blev rigtig glad for min gave, og mit kort, så det gør mig glad :) 

I dette indlæg vil jeg også gerne vise jer nogle billeder som jeg har taget de sidste par dage + billeder fra i går.

 lækre oreo's

 nattehimlen i lørdags - der hvor der var 2.000 stjerneskud. jeg så rigtig mange!

 regnvejrsdag.


 vanddråber, tror det bliver tydeligere hvis du klikker på billedet.




en finurlig potteplante.


Og her er der så nogle billeder fra i går:

 min ultra søde, nuttede og kære niece - Nikoline.

 et lille møs fra mor - aww.

 også skulle Nikolines mor, Lone, lige afprøve mit kamera.
 en finurlig potteplante krukke.

og nattehimlen fra i går.
Håber i har haft en dejlig onsdag, for det har jeg - en dejlig afslappende onsdag. Og i morgen tidlig rejser mine forældre til Kreta - så jeg skal bo sammen med min storebror i en hel uge, det bliver sjovt! Sov sødt.

1 kommentar:

  1. gode billeder. :-D glæder mig til at se "dyret" på mandag. :-P

    SvarSlet