Those lovely people...

fredag den 16. september 2011

Undskyld

Det er så mit 2. indlæg i dag.. Men jeg har meget på hjerte.

Nå, men det jeg vil snakke om er: kærlighed. Nok det mest omtalte emne, i hvert fald for piger. Men sagen er den, at jeg ikke har været ordentlig forelsket bare lidt i RIGTIG lang tid. Vi snakker over 1 år næsten. Og det er ikke, at jeg føler jeg skál kunne lide nogen. Men det er da sådan lidt underlidt, er det ikke? Og det er først nu jeg har indset det, så nu "leder" jeg nærmest efter nogen, hvilket så ender med at jeg skriver med nogle mærkelige drenge, som jeg egentlig ikke engang kan lide.. Jeg føler mig desperat, er hvad jeg vil frem til..

Jeg har det også sådan, at fordi jeg er 14(hvilket er en meget mærkelig alder i forhold til kærlighed) lige i mellem meget useriøs og seriøs kærlighed - føler mig lidt som den der bølle bob sang "Vi er ikke rigtig voksne, vi er ikke rigtig børn". Også fordi alle mine venner er i hvert fald et år ældre end mig selv, så de er i det "seriøse" stadie og det er jeg ikke. Også i forhold til, ja kan jo lige så godt være ærlig, sex. Det er jeg på intet plan klar til - altså SLET ikke. Jeg har nogle venner som har gjort det, men de er ikke så tætte. Kender ikke så mange der har i det hele taget, og jeg føler det er meget tæt på, fordi jeg alligevel bliver 15 år næste gang.

Så skal jeg, oven i hele kluderet, også på efterskole efter 9., og efterskoler er jo praktisk talt berygtede for kærlighed, både lykkelig og ulykkelig. Så jeg satser næsten på at "finde en" der, tænker lidt "hvordan kan man undgå, at møde én sød fyr når man er på en efterskole ved 150 mennesker på ens egen alder?". Men så kommer det store spørgsmål igen. Jeg tror heller ikke jeg er klar der, og der vil folk jo være fra 15-17 år. Dvs. godt inde i den alder hvor man har haft sex. Jeg føler bare det ligger så fjernt for mig.. Er jeg bare den eneste der har det sådan?

Kærlighed er noget lort! Eller lige nu er det i hvert fald. Tak og godnat, nu vil jeg gruble lidt mere over mit lidt sørgelige kærlighedsliv....

3 kommentarer:

  1. Jeg kender den følelse... selvom min erfaring i kærlighed strækker virkelig ikke langt. At være desperat efter en kæreste og kærlighed, men samtidig være bange for alt det andet der følger med...åh jeg kender det!

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Dejligt at høre jeg ikke er alene :-)

    SvarSlet